بهترین مشاور کنکور تبریز

بهترین مشاور کنکور در تبریز ،

الهام هاشم پور، دکترای تخصصی علوم تربیتی و مشاوره ، عضو انجمن روان شناسی آمریکا (apa) ، مدرس دانشگاه
مشاور کنکور ، مشاور کنکور ، برنامه ریز تحصیلی

10+

سال تجربه

95+

کمک به دانش آموزان

92%

کمک به والدین

23332 - بهترین مشاور کنکور تبریز

بهترین مشاور کنکور تبریز

دکتر الهام هاشم پور، مشاور تحصیلی و مشاور کنکور در تبریز در کنار شماست. کنکور؛ شاید واژه ای که برای بسیاری از دانش آموزان و کنکوریان عزیز تبدیل به غولی شکست ناپذیر و بزرگ شده باشد. اگر فرد کنکوری در خانواده دارید و یا خودتان کنکوری هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید چرا که قصد داریم تا به دنیای بزرگ و از دید بعضی وحشتناک کنکور قدم برداریم. در این مقاله برخی مسائل مهم در کنکور را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد و پیشنهادات بسیار مهم و سازنده ای را برای شما کنار گذاشته ایم. یکی از ارکان موفقیت ها در دانش آموزان و افراد کنکوری، مشاورین تحصیلی هستند، در ادامه بهترین مشاور کنکور تبریز را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

کنکور تنها راه حل ممکن نیست!

بسیاری از دانش آموزان موفقیت در کنکور را دست نیافتنی ترین آرزوی خود می دانند. موضوع از این قرار است که موفقیت در کنکور تنها یکی از مراحل زندگی کنکوریان است، خیلی ها فکر می کنند اگر فرصت موفق شدن در کنکور را از دست بدهند تمام زندگی را باخته و قرار است زندگی کاملا معمولا و حتی سطح پایین را داشته باشند. در حالی که زندگی ما پر از پستی و بلندی هایی است که کنکور یکی از چالش های بسیار کوچک آن محسوب می شود. اگر شما به خودتان اعتماد کافی داشته باشید قطعا کنکور را با یک رتبه عالی پشت سر می گذارید و از فرصت طلایی کنکور به خوبی استفاده می کنید، اگر هم کنکور را از دست دادید باید بدانید که این ماراتن تنها یک پلی بود به سمت موفقیت که در ادامه زندگی قطعا پل های دیگر موفقیت را پیدا خواهید کرد. پس در ابتدا به کنکوریان عزیز پیشنهاد می کنیم که به خودشان اعتماد داشته باشند، و سپس عزمشان را جزم کنند و راه درست درس خواندن را یاد بگیرند.

مشاورین تحصیلی چه کسانی هستند

خب با این تعاریفی که از کلیات کنکور داشتیم، باید ابتدا هدفمان را نسبت به کنکور مشخص کنیم. یعنی ما از کنکور چه می خواهیم؟ آیا صرفا می خواهیم وارد دانشگاه شویم و مدرک بگیریم و یا می خواهیم دانشگاه خوب و رشته خوبی قبول شویم؟ اگر هدفتان مورد دوم است، پس باید اصولی وارد گود شویم. یکی از اساسی ترین نیاز های شما کنکوری های عزیز، داشتن یک راهنما است. راهنمایی که خود همه پروسه قبولی کنکور را پشت سر گذاشته و با افراد رتبه برتر بسیاری کار کرده و مسیر را از بر است. مشاورین کنکوری که در زمینه مشاوره تبحر دارند، می توانند شما را در مسیر رتبه برتر شدن در کنکور راهنمایی کنند. بهترین مشاور کنکور تبریز فردی است که قطعا شما می توانید در هر کجای ایران که باشید به او اعتماد کنید و فرزند کنکوری خود را به او بسپارید. در انتهای مقاله با بهترین مشاور کنکور تبریز بیشتر آشنا خواهیم شد.با مقاله مشاور کنکور در تبریز و بهترین مشاور کنکور در تبریز همراه باشید.

اهمیت مشاوره دادن

می توان گفت همه پدر و مادر ها دوست دارند موفقیت فرزند خود را ببینند و قطعا هر کاری از دستشان بر بیاید برای این مهم انجام می دهند. موفقیت فرزندان یکی از بزرگ ترین آرزوی پدر ها و مادر هاست، و برای محقق ساختن این رویا به دنبال بهترین مدرسه برای تحصیل فرزندان خود می گردند. قطعا دوست دارند تا بهترین استادان و معلمین شهر به فرزندانشان تدریس کند و دانش آموزان زیر نظر بهترین متد آموزشی روز دنیا تحصیل کند. اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که مشاورین تحصیلی از جمله حوزه هایی هستند که به موازات فعالیت های موسسات و مدارس می توانند پروسه موفقیت فرزندانتان را تسریع کنند. مشاوره تحصیلی در حقیقت یک مشاوره شخصی و هدفمند است که دانش آموز را قادر می سازد تا برنامه ریزی های درسی خود را اصولی پیش ببرد. اهمیت مشاور زمانی لمس خواهد شد که بدانید بیشتر رتبه برتر های کنکور ها جزو افرادی هستند که دارای یک مشاور حرفه ای و تخصصی می باشند.

کنکور در تبریز - بهترین مشاور کنکور تبریز

نقش مشاورین تحصیلی

اما سوالی که شاید بسیار برای ما تکراری باشد، این است که نقش مشاورین در زندگی تحصیلی ما چیست؟ مشاور باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ مشاورین نقش های متنوعی را باید در مقابل دانش آموز و فرد کنکوری ایفا کند. شاید بسیار دیده باشیم که مشاورانی هستند که صرفا رتبه بالایی در کنکور کسب کرده اند و اکنون به دانش آموزان مشاوره می دهند. والدین باید این نکته را بدانند که رتبه برتر بودن یک شخص دلیل بر مشاور حرفه ای بودن آن ندارد. مشاور تحصیلی باید ویژگی های بسیاری داشته باشد. از جمله این ویژگی ها؛

  • قدرت ارتباط گرفتن با دانش آموزانی که اخلاقیات مختلف دارند
  • توانایی و قدرت حل مسئله دانش آموزان
  • توانایی ارتباط گیری با اولیا
  • و …

این موضوعات تنها قسمتی از ویژگی ها و توانایی های یک مشاور تحصیلی می باشد. مشاوره دادن به افراد کنکوری نه بسیار ساده است که هر رتبه برتری بتواند انجام دهد و نه بسیار کم اهمیت که افراد غیر متخصص وارد این حوزه شوند. حواستان به افراد غیر متخصص باشد.

پیگیری و پایش دانش آموز

 از وظایف مهم بهترین مشاور کنکور تبریز، پیگیری و پایش صحیح افراد کنکوری است. پایش در حقیقت به این معناست که تمرین های درست و به موقع با نظارت مستقیم مشاور انجام شود. یک مشاور سطح بالا برنامه ای مستمر با توجه به ویژگی های فرد کنکوری تنظیم می کند و با پیگیری های خود باعث افزایش بهره وری دانش آموز خواهد شد. شما هم اگر می خواهید مشاور تحصیلی مناسبی را برای خود انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا به رزومه مشاورین مد نظر خود نگاهی بیندازید. مشاورین حرفه ای کنکور قطعا تعداد رتبه برتر های زیادی را راهنمایی کرده اند. اما بهترین مشاور کنکور تبریز کیست؟

خانم دکتر هاشم پور، بهترین مشاور کنکور در تبریز

یکی از بهترین مشاورین کنکوری که سالیان سال است در زمینه تخصصی کنکوری در شهر تبریز فعالیت می کند، خانم دکتر هاشم پور هستند. خانم دکتر هاشم پور به وسیله متد های آموزشی به روز دنیا رتبه برتر های زیادی را راهی دانشگاه های معتبر ایران و کشور های خارجی کرده اند و از این نظر جزو رکورد داران در زمینه مشاوره هستند. اگر در تبریز هستید که می توانید به صورت حضوری با ایشان ملاقات کنید و اگر در شهر های دیگر کشورمان هستید می توانید به صورت مجازی با ایشان ارتباط برقرار کنید. قطعا یکی از دغدغه های اصلی والدین، فرزندان کنکوریشان است و خانم دکتر هاشم پور این موضوع را به خوبی می داند و برای کنکوری ها برنامه ویژه ای دارد.

مشاور کنکور در تبریز

در ادامه مطالب فوق و مشاور کنکور در تبریز باید بگوییم که داشتن یک مشاور کنکور با تجربه میتواند کمک بسزایی در امر یادگیری و تست زنی کنکور کمک حال والدین و دانش آموزان باشد و خیال خانواده ها در از این جهت بسیار راحت تر بکند.

چرا باید با مشاور کنکور در ارتباط باشیم ؟

شما و حتی خود دانش آموزان شاهد این هستند که همه ساله تعییرات بسیاری در کنکور سراسری داریم که اعمال می شود که باید خودمان را با آن ها وفق دهیم تا بهترین نتایج را سر جلسه کنکور رقم بزنیم.

برای مثال کنکور دروس عمومی حذف شد و یا نشد و چه شرایطی احتمالا در انده پیش خواهد آمد و از همه مهم تر مشاوران کنکور که با تجربه و دانش هایی که در این زمینه کسب کرده اند می توانند بهترین راهنما و انگیزه برای شما باشند.

در پایین به دلایل اینکه باید مشاور کنکور در تبریز داشته باشیم اشاره می کنیم:

  • آشنا بودن به مسیر کنکور و شرایط آن

فکر کنید که میخواهید یک مسیری را طی کنید و به پایان برسید و تا این لحظه هیچ تجربه در این مسیر ندارید و فقط از دوستان و آنایان شنیده اید که چه چیز هایی احتمالا پیش رو داشته باشید. و خودتان هم میدانید که اگر قدم اول را درست بردارید موفقیت شما چند برابر خواهد شد. خوب در این شرایط بهتر است از کسی که چنیدن بار این مسیر را پیموده است مشورت بگیرید و با او صحبت کنید.

حال در نظر داشته باشید که این مسیر ، مسیر کنکور و رسیدن به موفقیت تحصیلی باشد. که برای رسیدن و چندبرابر کردن موفقیت خود باید با یک مشاور کنکور در تبریز مشورت بگیرید و با او در باره مسیر صحبت کنید و شرایط را بدانید.

  • لازمه داشتن برنامه و ارایه برنامه برای رسیدن به موفقیت

واقعیت این است که اگر بخواهیم در دورانی چه تحصیلی و چه کاری و مواد دیگر به موفقیت برسیم باید با برنامه و نظم خاصی به تلاش و کار کردن ادامه دهیم در غیر اینصورت موفقیت یا حاصل نمی شود و یا اگر حاصل شد بسیار نا چیز خواهد بود.

 با داشتن و در اختیار گرفتن یک مشاور کنکور با تجربه این امکان را خواهید داشت که مشاور با عنوان کسی که با شما آشنا است و طی جلسات حضوری شما را شناخته و اخلاق و رفتار شما را می داند برای پیمودن مسیر کنکور برنامه ای را برای شما آماده می کند و تحویل شما می دهد و شما با این برنامه پیش خواهد رفت و هر جا نیاز به راهنمایی داشته باشید در کنار شما خواهد بود تا به موفقیت برسید.

  • پیگیر بودن یک مشاور

پیگیر بودن کسی که دوست دارد شما را به موفقیت برساند بسیار لذت بخش خواهد بود. در حقیقت اگر بخواهد به موفقیت برسید باید بعضی چیز ها را در خود و برنامه روزانه خود تغییر دهید در این مسیر و تغییر برای خیلی از دانش آموزان سخت و نیازمند تلاش بیشتر است. در این بین مشاور به شما برای تغییر دادن مسیر تحصیل و بهبود ان کنار شما خواهد بود و پیگیر وضعیت شما در هر شرایطی خواهد بود.

  • نیاز والدین به دریافت مشاوره در راستای تحصیل فرزندان

گاها مشاهده می شود که خود والدین سردرگم می شوند که زمان کنکور فرزندشان به سرعت دارد می رسد و فرزندشان هیچ کاری نمی کند و یا پیش آمده که خود والدین در این شرایط نمی انند که چه کارهایی انجام دهند برای بهبود درسی و تحصیلی فرزندشان کمک می کنند. چون آنها دوست دارند موفقیت فرزند خود را ببنند احتمال دارد در این مسیر نا خواسته کار های اشتباهی انجام دهند. به  این منظور مشاور کنکور با مشاوره دادن به والدین فضای خانه را طبق خواسته فرزندشان آماده می کند و نا خودآگاه سبب موفقیت و آرامش فرزند خود در طول مسیر کنکور می شوند.

مشاور تحصیلی در تبریز

بهترین مشاور تحصیلی تبریز